20 Nisan 2016 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 18. Bölümün Ardından ( Bir Aydınlanma Yaşıyoruz !! )

Her şeyden önce ana sayfada sağ taraftaki ankete katılırsanız benim için çok iyi olur hangi diziye başlayacağıma bir türlü karar veremedim şimdiden teşekkürler.

Sezonun sonuna yaklaşırken süper heyecanlı bir bölümü geride bıraktık. Bu bölüm bize neredeyse her şeyi açıklayarak diziye bakış açımızı daha farklı bir pencereye taşıdı. Öte yandan Cisco'nun güçlerini kullanmayı öğrenmesi ve Iris'in duyguları da bölümün konusunu değiştirdi. Haydi konuşmaya başlayalım o zaman.



Uzun uğraşlardan sonra Barry eski dostu Harrison Wells'in yardımıyla hızını arttırmayı başardı ve yönünü Earth-2'ye çevirdi. Rakip Zoom ve bu bölümde öğrendiğimiz kadarıyla yeni ismiyle Hunter Zolomon. O konudaki kafa karışıklıklarını gidermek için o isim kısmını açıklamak istiyorum. Bizim sezon başından beri Jay Garrick diye tanıdığımız kişi Hunter Zolomon'du. Peki iki tane Zolomon görüp duruyoruz dediğinizi duyuyorum hem Zoom'sa hem Jay nasıl oldu dediğinizi. Orada da önceki bölümlerde Eobard Thawne'nın ölmediğini öğrenmiştik hatırlıyorsanız. O bölümde bize zaman dilimlerinin birbirinden bağımsız olduğunu öğretmişlerdi. Aynı şekilde Barry'de zamanda geriye gidince iki tane olmuştu. Burada işler biraz farklı. Zolomon zamanda geriye gidip kendisinin önceki bir halini planında yardım etmesi için ikna etti. Ardından da onu öldürdü ve böylece Barry gücünü arttırmaya çalıştı sonuç olarak tüm bunlar Hunter Zolomon'un işine geldi. Öte yandan Jay Garrick gibi dolaşarak Earth-2'de insanlara yardım edip sonra onları öldürdüğünü de öğrendik. Burada aklıma şu soru takıldı acaba Jay Garrick karakteri Zolomon tarafından yaratılmış sahte bir karakter mi yoksa gerçekteki Jay Garrick Zolomon'un elinde tutuluyor mu ? Eğer Zolomon'un elindeyse maskeli adamın kim olduğu sorusunun yanıtı çok belli oluyor.

Hunter Zolomon'un dizide adı geçtiğinde herkes farketmişti onun Zoom olma ihtimalini ama çizgi roman serilerinde Zolomon'un olayı Wally'le olduğu için benim de içinde bulunduğum grup onun sadece sonrası için hazırlanılmış bir kurgu olduğunu düşünüyordu.



Bir başka konu ise Barry'nin hızını kaybetmiş olması ve Caitlyn'nin Zolomon'un elinde olması. İşleri iyice karıştırmak için yaptılar tamam ama çok saçma değil miydi ? sonuç olarak artık Barry ondan daha hızlıydı anlaşma yapmak yerinde onu yenebilirdi. Bilmiyorum bana aşırı saçma geldi o kısım. Caitlyn'nin kaçırılması da herkesin tekrar konuya odaklanması içindi. Yoksa Barry pes edecek diğerleri de kabullenecekti şimdi ise arkadaşlarını kurtarmaları gerek.

Bu arada farkettiniz mi bilmiyorum ama Barry'nin kıyafetine eklenen Takiyon son o hız çalma sahnelerinde yoktu. Ayrıca hızı aldıktan sonra bile Zolomon'un şimşekleri maviydi. Dolayısıyla o kısımda da bir numara olması muhtemel. Çünkü her şey çok basit gerçekleşti. Koskoca sezonda Barry'e binlerce numara yapan Zolomon bir aile üyesini kaçırarak anında istediğini elde etti. Ben mi çok realistik bakıyorum yoksa olanlar mı çok saçma bilemedim.



Tüm bunların dışında Iris-Barry ikilisi yine gündemde. Geç bile kalındı diyorum ben o konu hakkında.

Cisco'nun güçlerini keşfedişi bu sezonu değilse bile sonraki sezonları çok çok etkileyecek. Barry'nin eksik yönlerini sanki o gücü sayesinde tamamlıyor.

Toparlayacak olursak sezon finaline yaklaşırken her zamanki gibi tüm işler dibe vurdu. Ekipte şu an için iyi giden bir şey olduğundan bahsetmek çok zor. Sonraki bölümün ben yavaş geçeceğini düşünüyorum büyük ihtimal Jesse'yi arayacaklar. Henüz Zolomon'la yüzleşmek için çok erken ve henüz mümkün değil gibi gözüküyor. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


18 yorum:

  1. Şu Hız Çalma Olayı Cidden Çok Basitti Orada Bir Numara Olabilir.
    Birde Bölüm 2 Hafta Sonra Yayınlandı Bir Sonraki Bölüm Ne Zaman Biliyor Musun???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 26'sında yeni bölüm. Bundan sonra finale kadar ara yok.

      Sil
    2. Anıl biliyosan söylermisin sezon finali ne kadar sürüyo

      Sil
    3. 24 mayısta sezon finali var. Son 5 bölüm kaldı.

      Sil
  2. bence barry v9 ve takiyonu kullanarak hız gücünü kullanacak ve nasıl olabilir bilmiyorum ama hunterın üstüne kendi hızını alan aleti yerleştirmiş olabilirler(sadece benim teorim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar basit olacağını sanmıyorum ama bizim şu an düşünebileceğimiz bir şey olacağını da sanmıyorum.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Diziyi nasıl izledin anlamıyorum ki. Takiyonu alıp küçülttükten sonra göğsündeki yuvarlak metalin arkasına koydular bu sayede görünmeyecek dediler. Her evrende bir flash olduğunu düşünürsek, ayrıca jay Garrick de bir flash olduğu için (çizgi romana göre) bir zoom bir de flash var. Her evrende bir flash birde reverse yani tersi olduğu için dünya 1 de barry ve eabord tawn, dünya 2 de jay garrick ve hunter zolomon olacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de ufak bir çıkıntı gibi bir şey yapıyordu. O yoktu 2-3 kez izledim yazmadan önce. flash konusunda benzer fikirler içindeyiz.

      Sil
    2. Jay Garrick karakteri olur mu bilmem ama senin düşündüğün şekilde ben de düşünüyorum ve Wally West 2.Dünyada flash karakteri. Maskeli elemanda o bence

      Sil
  5. Bu bölüm sonlara doğru çok saçmaladı bence.Benim fikrim bu,lan wally'yi bırakmış tekme tokat dalsana hunter a yok gücümü vericem falan filan bu kadar kolay mı saftirik sen gücünü verdikten sonra o adam iki dünyada da terör estirecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Hatta hepsini öldürebilirdi de orada. Ama şu geldi aklıma belki Barry zamanda yolculuk yapıp olacakların bir kısmını görmüştür çeşitli durumlarda.

      Sil
  6. Supergirl ile ortak bölümde o takiyonun büyüğü vardı yine barry nin göğsünde eğer izleyen varsa hatırlar, cihazı deneme anında fark ettiyseniz boyut arasında anlık bir geçiş yaptı ve laboratuvar'a geldiğinde geri döndüğünü ne kadardır yok olduğunu sordu. Bi ihtimal Supergirl den yardım alabilirler bu bölümde diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin şey çok mantıklı. Olabilme ihtimali yüksek ama süpergirl zoomun hızına yetişemiyeceğini düşünüyorum.Bide bu hızı verme konusu falan çok basit ve saçmaydı.Benim fikrimce flash ilerleiyen bölümlerde hızlanıcak ve süpergirl ile dünya-2 ye gidip zoomu yenmeye çalışcaklar. Sezon zoom ile kapanır heralde.

      Sil
  7. Merhaba, öncelikle tebrik ederim çok güzel yorumlamışsın. Siteye girdiğimde aklımda olan soruları yazını okuyarak bi nebze de olsa dağıttım. Bu kadar saçma bi bölüm sonu yaptıkları fikrine kesinlikle katılıyorum, ama bi yandan da yok ya bu kadar mantık hatası yapıp böylesine andaval olamazlar diye düşünüyorum ki barry hızından çok kolay vazgeçti zoomdan kat be kat hızlıyken, bence gelecek bölümde barry ve wells in oynadıkları bi oyun olduğunu gösterebilirler gibime geliyo eğer böyle zekice bi dalavere yoksa ve mal gibi verdiyse hızını gerçekten dizi senaristleri bizim memlekete gelsinler aynı işler icra ediliyo sonuçta, iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle orada bir numara var ama çok belli oldu numara olduğu sıkıntı orada. Her şeyi bir anda öylece terk etmek kolay bir şey değil. Ayrıca gücünü verdikten sonra nasıl Zoom'la başetmeyi düşündüler orasını da bilmiyorum.

      Sil
    2. Irkıdışımızı gitirdi kırtımımız lızım diye izleyiciye umut verdiler bence ya klasik süper kahraman geyiği işte

      Sil
  8. bence jesse'de de hızla alakalı birşeyler var önceki bölümlerde zoom onu esir tutarken hızına ulaştığın zaman falan diyodu

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.