7 Nisan 2016 Perşembe

Arrow 4. Sezon 18. Bölümün Ardından ( Gelin Dertleşelim Biraz !! )

Sezon başından beri bugünün geleceğini biliyorduk. Her konusu açıldığında teoriler üretiyorduk ama hep içimizde belki olmaz belki 'önemsiz' biridir diyorduk. Ama ekibin, Team Arrow'un Black Canary'si artık yok. İlk olarak bir geçmişe gidip bu sezonun ilk bölümünün incelemesine buradan gitmenizi sonra buraya geri gelmenizi öneririm. Bu arada bu inceleme değil öyle aklıma gelenleri yazacağım bir yazı olacak lütfen Bu nasıl inceleme yeaa diye gelmeyin.



Bu bölümün hapisten kaçışla ilgili olacağını biliyorduk ki öyle de oldu. Ama o bilgilendirme sadece bizleri uyutmak için ortaya atılmış yemmiş. Sezonun en büyük olayının olacağı bölümden önce uyutulmuşuz gibi hissediyorum. Şunu söyliyeyim Laurel öldü o konuda kafanızda şüphe olmasın. Tvline'ın Arrow'un dizi sorumlusuyla yaptığı röportajı okursanız her şeyi açıklıyor bizlere. Neden ölecek kişi olarak Laurel seçildiği sorusuna şu gibi bir cevap vermiş : Oliver ile Laurel'in aşk hikayesini Sezon 1'de anlattık. Ve orada olanlardan sonra bu ikili için geri dönüş şansı artık yoktu. Ayrıca Felicity ve Laurel'i bir aşk savaşına sokmak istemiyorduk. Buradan ve yazının öncelerinden anlaşılabilecek birkaç şey var. İlk olarak aşk hikayesi dolayısıyla öldürmediklerini ama son bölümde bunu kullandıklarını söylüyor ki burada biraz tutarsızlık var gibi. Hatta bu kararı aldıktan sonra Oliver ve Laurel'i sezon içinde arkadaştan iyi arkadaş konumuna getirmeye çalıştıklarını söylüyor. Bence tüm bunlar yalan. Dizide herkes Felicity'i seviyor diye Laurel'i feda ettiler. Bana soracak olursanız da Felicity kalsın derdim ama Laurel'den bahsediyoruz dizideki neredeyse her şeyin başlangıcında sonunda illa olan belki Oliver'la birlikte tek kişi. Laurel'in diziye veda etmesi çok çok büyük bir olay.



Şu röportajı okumadan önce hemen aklıma şu Oliver'ın sahte ölü numarası geldi hele bir de yalnızlarken bir anda öyle bir şey olunca onu yaptılar sandım ama öyle değilmiş, o ihtimali de kafamızdan silmemiz lazım.

İnsan elindekilerin değerini kaybedince anlıyor gerçekten. Tüm sezon Laurel şöyle ol böyle ol git dedik dedik gerçekten gitti.

Peki şimdi ne olacak klasik sorumuz. Damien'ın tekrar olaya dahil olduğunu söylemek mümkün herhalde ama bizim bilmediğimiz silahları olduğunu düşünüyorum Oliver'ın. Adadaki olaylar ile sezonun paralel gittiğini düşünürsek Oliver adadan kurtulduğuna göre daha önce bu büyü gücünü bir şekilde yenmiş. Gerçi artık yense de bir şey farketmez giden gitti. Beni bile duygusallaştırdı bu bölüm belki sonradan yeni bir yazı yazarım bu konular hakkında şu an her şey çok sıcak insan mantıklı düşünemiyor. Bir de benim gibi bu dizilerde olan şeyleri gerçekten kafanıza takıyorsanız işler daha da zorlaşabiliyor. Sanki gerçek hayattan bir dostumu kaybetmiş -abartıyorum tabi ki- gibi hissediyorum. O yüzden ne kadar izlesem de Game of  Thrones'tan nefret ediyorum belki de.

Dizi çok duygusala döndü diyorduk düştüğümüz hallere bakın şimdi bir de. Bu arada Flash gibi Arrow'da 2 haftalık bir araya girmiş. Herhalde tüm bu olanları sindirmek için bize süre verdiler biraz. Daha sonra görüşmek üzere kendinize iyi bakın.



20 yorum:

  1. Abi bilmiyorum izleyen var mı ama Teen Wolf'ta da aynısı oldu 3. sezonda Allison'a herkes Laurel'a salladığı gibi sallıyordu yine Arrow'daki gibi birinin öleceği belliydi ve başrölün eski sevgilisi ikisi de öldü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teen Wolf'ü ikinci sezonundan beri bölüm bölüm takip ediyorum. Allison çok seviliyordu Laurel'le kıyaslanamaz bile. Hatta o kadar çok istek oldu ki geri dönsün diye bu sezon bir rol bile verdiler ona ve sezonun en çok hit alan bölümü olmuştu. Laurel özellikle bu sezon bir çoğumuz tarafından istenmedi.

      Sil
  2. Ekşi de bir yorum gördüm gerçek laurel earth 2 den gelecekmiş.Earth 2 de oliver ölüyor adaya ulaşamadan,o da olly sini kaybetmiş şekilde gerçek konsept böyleymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence dizide bir şekilde yok olup geri gelme limiti doldu. O yüzden o ihtimal gerçek bile olsa bana göre uzak geliyor.

      Sil
    2. Bi ihtimal baya uzak çünkü flashın hangi bölümü hatırlamıyorum ama earth-2 de televizyon yayinininda oliverın değil Robert queen yani babasının arrow olduğu aciklaniyodu hani eart-2 deki oliver yasiyo adada olaylar yaşayan babası

      Sil
  3. Seni takip ediyorum flash ve arrow için 2 aydır yorum yapayım dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. İki aydır takip ediyorsan bile önceki bölümlerin incelemelerine göz atmanı tavsiye ederim.

      Sil
  4. Sanmıyorum, bence Laurel savcılık yada Black Canary arasında kaldı ve Oliver'dan bunu rica etti yoksa o sahneyi koymazlardı. Dikkat ettiyseniz ekip başındayken de son günümün böyle olacağını tahmin etmemiştim diyor. Doktor durumu iyi iyileşecek dedikten sonra komaya girmesi ciddi anlamda saçmalık olacaktır. Ölen bence Laurel değil. Eğer dizi senaryoya bağlı kalacaksa ileride Olive ve Laurel'ın birlikte olmaları gerekiyor bence Felicity ile Oliver'ı saçma bir sebeple ayırdılar, Laurel ilan-ı aşk'ta bulundu. Ada hayatında da Oliver kıza resmi göstermişti öleceğini sanmıyorum. Başa dönecek olursak Oliver limuzinde çok sakin gibi duruyordu eğer Laurel ölseydi öyle durmazdı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam orta asyadan gelmiş Arrow'a yorum yazmış saygılar. İzleyen herkesin aklına geldi o dediklerin zaten. Ama internette yapılan röportaj var adamlar öldü diye doğrulayıp bilgi vermişler. Yalan söyleyeceklerini zannetmiyorum. Şu Earth 2 meselesi gerçek olabilir belki ama onu da yapoarlarsa dizideki inandırıcılık çok büyük darbe yemiş oluyor. Kimse ölü kalmıyor çünkü.

      Sil
    2. Ya laureli kimse sevmezken ben seviyordum o olsun dediklerinde olmesini istemiyordum ama şimdi laurel öldü tabiki olmemişte olabilir.
      Ama Şimdi laurel geri donsun diyenler laurel geri dönerse bu dizide de kimse olmuyor diyip saçma yorumlar atacaklar ve evet laurel olmezse gerçekten dizi arka sokaklara dönecek ne kadar istemesem de bence laurel ölsün ve içimizde bir parça bıraksın ve unutamayacağımız bi karakter olarak hatırlansın

      Sil
  5. Bazı görüşlerine katılıyorum bazılarına katılmıyorum arrow ve Flash için genelde diziboxtan izliyorum oraya da bi yorum bırakırsan iyi olur legends of tomorrow yorumlarını bekliyorum.Dizibozta arrow yok bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anonim yorum bana ait bu arada

      Sil
    2. İki ay dedim ama iki aydan fazla ya bayağı oldu sanırım.
      Arrow un mezar sahnesinden bu yana tam hatırlamıyorum takip ediyorum.

      Sil
    3. Legends Of Tomorrow'u izliyorum ama o dizi benim beklentilerimin çok altında kaldı. Oradaki karakterler her ne kadar güzel olsalar da hepsi sanki bir yan karakter havasında RIP bile dahil. Dolayısıyla çok ilgi ve alakayla izlemiyorum en azından incelemesini yapacak kadar. Bir de LoT konusu itibariyle bende Doctor Who havası yaratıyor artık DW o kadar içimize işlemiş ki istemeden karşılaştırma yapıyorsun. Ama incelemesini yapmayı belki düşünebilirim.

      Sil
    4. DW yi özledim be şimdi sen söyleyince.Mr.robot u da unutmamak lazım.

      Sil
  6. çizgi roman okumanızı tavsiye ederim ,laurel kesinlikle ölmüyor.Artık damien darhk onun kim oldugunu bildiği için ailesine zarar gelmesin diye öldü gibi göstertti kendini o yuzden oliverdan birşey istedi o şey buydu.O mezar sahnesindeki kişiye gelirsek laurel ın mezarı olabilir tabikide fakat içinde laurel olmadığı kesin, öylesine mezarına gelmiş olabilirler göstermelik veya başka biri ölebilir aklımdan diggle geçiyor.Ayrıca 11 yıldır yabancı dizi izliyorum o röportajlarda insanlara ters köşe yapmaya bayılırlar bununla bin kere karşılaştım.Adamın laurel ölmediki deme ihtimali yok tu tabiki ters köşenin dozunuda böylece arttırmış oldular.Laurel Ölmedi kısacası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son yorumu okuyunca aklıma bir şey geldi ada flasbacklerinde kadın olieye diyor nasıl ölü kalmasını başarıyorsun falan filan tam hatırlamadım onunla alakalı olabilir mi

      Sil
    2. Yapımcılar öldü diyor

      Sil
    3. Game of throneste de jon snow öldü dediler yapimcilar felan ama ölmedi. Laurel ben bu gruptan ayrilacaktim ama artik avukatlik felan istemiyorum sokaklarda sawasmak istiyorum dedi ve oliverden bir söz vermesini istedi öldürme plani oliverin çünkü laurelin ölmesi babasina bir mesajdi babasini rahatsiz etmesinler diye de bu numarayi yaptilar bence o oliverden söz istemesi boşuna degildi nedense tam o sözde film koptu oliverin bakislarindan da anlarsiniz yani laurel ölmedi moralinizi bozmayin

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.