28 Nisan 2016 Perşembe

Arrow 4. Sezon 19. Bölümün Ardından ( Elveda Black Canary ??!! )

Sezonun en hüzünlü bölümünden 3 hafta sonra yeni bölümün incelemesiyle karşınızdayım. Büyük bölümlerden sonra hep olan sakinlik bu bölüme de yansımıştı. Dizi açısından önemli şeyler olmasa da önemli sahneler içeriyordu, nedenini sorduğunuzu duyuyor gibiyim o zaman bölüm hakkında konuşmaya geçelim.



18. bölümde Laurel ölmüştü ve ardından bölüm bitmişti. Bu yaşananlardan sonra herkes ölmediğini geri geleceğini söylüyordu hatta Earth-2'daki Laurel'in geleceğini bile söyleyenler oldu. Bense kesinlikle öldüğünü savunuyordum. Ama bu bölümden sonra bende kesinlikle geri döneceğini düşünüyorum. Dizideki herkes öldü öldü diyor ama bir şey eksik insan anlamlandıramıyor ama özellikle Oliver'ın davranışları çok garip. Hiç Oliver gibi değil çok sakin çok mantıklı  davranıyor. Bana sanki bir işler çeviriyormuş gibi geldi. Öte yandan Laurel'in Black Canary olduğunu açıklaması kesin öldüğüne bir kanıt olarak gösterilebilir sonuçta geri dönerse artık herkes onun kim olduğunu bilebilir ama ben bunun bile planın bir parçası olduğunu düşünüyorum ne kadar haklıyım orası tartışılabilir.

Diğer yandan sezonun açılışından beri merak edilen mezarın kime ait olduğunu da bu bölümde öğrendik. Geçen bölümden sonra tahmin etmiştik ama bu bölümde kanlı canlı ( cansız ) gördük ki o kişi Laurel'miş. Bana göre sezon başında öldürmeyi düşündükleri kişi Laurel değildi kesinlikle. Bu sezon ona karşı oluşan antipatiden dolayı böyle yaptıklarını düşünüyorum. Yine yanılıyor olabilirim tabiki.



Bu bölüm hakkında çok konuşulacak bir şey bulamadım aslında. Tamamen Black Canary'ii uğurlama bölümü gibiydi. Ama bundan sonra dizinin Laurel'li ya da Laurel'siz çok büyük bir tempo yakalayacağını düşünüyorum. Takımdaki herkes tek bir amaç uğruna birleşmiş durumda. Elbette biliyoruz Oliver'ın Darkh'ı yeneceğini ama nasıl olacak ? İzleyerek göreceğiz haftaya daha dolu bir bölüm ve bölüm incelemesiyle görüşmek dileğiyle okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


3 yorum:

  1. Son bir kaç bölümdür çok kötü gidiyor,önceleri keyif alarak izlediğim bölümleri şimdi,uff bitse de cs go oynasam,hearthstone atsam diye geçiriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hearthstone'da ekleyebilirsin beni istersen. Anıl#21971

      Sil
  2. Ekledim benimki de brightlord#2482

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.