2 Nisan 2016 Cumartesi

Nisan 2016 Playlistim ( Playlist Daha da Muhteşemleşmeye Başladı ! )

Şu sıralar pek müzik dinlemesem de aralık ayında paylaştığım playlistimi biraz yeniledim. Sıkıldığım şarkıları çıkarıp yeni 15-20 tane ekledim. Şarkıların genel bir özelliği yok çoğunluğu şuradan buradan duyduğum güzel parçalar. Genellikle rap müzik dinleyen ben için içinde rap müzik olmayan bir playlist yapmak zordu ama gerçekten güzel olduğuna eminim.

Ayrıca önceki playlistimde genellikle son birkaç ayda çıkan şarkılar vardı. Bu sefer o özellik biraz kayboldu gibi. Umarım dinlerken eğlenirsiniz. Playlisti takip ederseniz yapacağım yeniliklerde de rahatça haberdar olabilirsiniz.

Playliste gitmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.

Direk link ise: https://open.spotify.com/user/11138814954/playlist/0p1oc1cBVzo51XChW32JAq

Linki spotify'dan veriyorum çünkü dinlediğimiz sanatkarlara destek olmak önemli. Son olarak playlisti karışık çal modunda dinlerseniz daha iyi olacaktır. Ben o karıştrma işini pek iyi beceremedim çok slow gidip sonra çok hızlanıyor onu önlemiş olursunuz.

Playlistten birkaç şarkı örneği :



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.