4 Mart 2016 Cuma

Vikings 4. Sezon 3. Bölüm İncelemesi ( Tamamen Destanlaştı Her Şey )

Vikings 4. sezon 4. Bölüm incelemesi çıktı bile bundan sonra ona gitmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Vikings'in 4. sezon 3. bölüm incelemesiyle karşınızdayım. Bu sezon beni hayal kırıklığına uğratmaya devam ediyor nedense. Belki beklentilerim çok fazlaydı bilmiyorum ama hiç bir şey olmadan Game of Thrones kafasında ilerliyor bölümler. Bu bölümün en güzel yanı Bjorn'du sonraki bölüm de onla ilgili güzel sahneler var bakalım göreceğiz haftaya.



Bu bölüm ne oldu diye soracaksanız dişe dokunur kısaca bir bölüme göz atarsak Rollo'da işler saçmaladı iyice. Bizim Rollo olsa orda neler yapardı anlamadım o kısmı. Ardından Kalf'ın ikili oyunlarını gördük, sonra Björn ayı avladı, en sonda da Athelstan gelip Floki'yi kurtardı. Dişe dokunur bir şey yoktu bence bölümde. Bu sezonun böyle daha fazla ilerleyeceğini düşünmüyorum. İlla hızlanacaktır bölümler. Ben bu Kalf'ın tuttuğu savaşçı ile Bjorn'un savaşından sonra belki bir iç savaş çıkabileceğini düşünüyorum. Oradan sezon hız kazanır ve sonrasında işler yoluna girer diye düşünüyorum.



Floki konusunu tahmin etmiştim zaten önceki bölümlerde. Ragnar affetmeye bahane arıyordu bahaneyi de Athelstan'la verdiler. Yazacak konuşacak çok bir şey yok okuduğunuz için teşekkürler haftaya görüşmek üzere.

Dipnot : O björn'ün sudan çıkışı sanki yeniden doğuş gibi bi hava hissettirdi bende.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.