24 Mart 2016 Perşembe

Arrow 4. Sezon 16. Bölüm İncelemesi ( Artık Git Be Felicity !! )

Bu bölüme nasıl geldik öğrenmek isityorsanız buraya tıklayarak 4. Sezon 15. Bölüm incelemesine gidebilirsiniz.

Yine uzun bir aradan sonra bir Arrow incelemesiyle karşınızdayım. Son bölümden pek memnun kalmamıştım yine benzer bir bölüm oldu. Neden beğenmediğimi soracak olursanız dizide çok fazla aşk muhabbetleri geçince baymaya başlıyor. Şu dizinin ilk sezonunu bir hatırlayın Oliver adadan yeni gelmiş babasının listesini filan temizliyor bir yandan suç işliyor bir yandan polisten kaçıyor efsaneydi. Şimdi bakıyoruz koskocan Green Arrow sen git bir kadının peşinden koş her saniye. Nedense ben bir türlü bağdaştıramıyorum Oliver'a o tür davranışları. İki satır giriş cümlesi yazacağım derken yine koca bir paragrafı doldurdum yine.



Bu bölümün konusu eski dostumuz Cupid'in şehirde yeniden boy göstermesi ve Darkh'ın yargılanma aşamasıydı. İlk Cupid karakterinden bahsedecek olursak çok çabuk harcadılar her zaman olduğu gibi güzel bir karakteri. Ben böyle yan rollerin birkaç bölüm dizide bulunmasını seviyorum. Flash'ta da çok karşımıza çıkıyor bu mesele adamlar bir bölümde konu doldursun diye 10 dakikada hem ortaya çıkışını hem de yakalanışını gösterip çok güzel yan karakterleri heba ediyorlar. Tabi Felicity ve Oliver ikilisinin durumuyla birlikte Cupid'in geri dönüşü üzerinden güzel bir hikaye yakalamayı başarmışlar ona bir sözüm yok. Yalnızca bana göre birkaç bölüm daha yer verilebilirdi Cupid'e.

Diğer bir mesele Darkh cephesinde işler kötü gidiyor gibi gözükse de herkes biliyor ki öyle değil aslında. Darkh gibi güçlü birisi istese o hapishaneden elini kolunu sallaya sallaya kaçabilir. Ama onunla ilgili şeyleri bu sezonun 18. bölümünde görecekmişiz o zaman konuşuruz. Onun dışında son sahnedeki yüzüğü görünce hemen aklıma bunun totemi yoksa o muydu diye gelmedi değil. Yine de teori üretmek için çok erken daha.



En son olarak Oliver-Felicity ilişkisi artık öyle bıktırdı ki. Adamın başında elli milyon tane sorun var Felicity hanımefendi yok bana yalan söyledi yok ben uçup gittim yok sal beni. Sal gitsin harbi Oliver, sen de kurtul biz de kurtulalım. Haftaya The Flash'ta bir kadın vardı hani şu böcekleri yönlendiriyordu onun hapiste kaçıp Felicity'e saldırması işlenecek konu olarak. Eğlenceli bir bölüm olur umarım. Şu Felicity-Oliver ayrılığı diziye renk getirecektir. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


1 yorum:

Yorumunuz için teşekkürler.