31 Mart 2016 Perşembe

Arrow 4. Sezon 17. Bölüm İncelemesi ( Lay Down Biatch !! )

Arrow'un 4. sezon 17. bölüm incelemesiyle her zamanki gibi karşınızdayım. Benim için ayrı güzel bir bölüm oldu çünkü The Walking Dead'te en sevdiğim karakterlerden biri olan Beth'i Brie Larvan olarak Flash'tan sonra Arrow'da da görmek inanılmazdı. Söylemeden geçemeyeceğim Emily Kinney'in 20 gösterdiğine bakmayın bildiğim kadarıyla 30-31 yaşlarında. Umarım birkaç kez daha görürüz onu dizide diyerek Arrow'a geçelim.

Ben bu sezon Arrow'un gidişatı beğenmediğimi hep dile getirdim. Özellikle sezona o kadar hızlı başladıktan sonra ben bölümleri nasıl bekleyeceğimizi düşünüyordum. Onun yerine -arada güzel bölümler olmasına rağmen- genellikle yavaş-duygusal sahneler içeren ve asıl önemlisi temel konudan çok fazla sapan bölümler izletti bize. Birisi ölecek diye bekliyoruz tüm sezondur sanki her şey onun gölgesi altında kalıyormuş gibi hissediyorum. Daha ilk bölümden o sahneyi göstermeleri bu sezonu biraz zayıflatmış olabilir.



Bu bölüme gelecek olursan Beth pardon Brie Larvan hapisten kaçıyor -aynısı TWD'te de olmuştu ilginç- ve Felicity'nin yürümesini sağlayan çipin prototipini eline geçirmek için Felicity'nin peşine düşüyor. Felicity'nin ekiptenn ayrılmasından sonra o boş kalan kısma Curtis BU BÖLÜMLÜK geçti. İşte Team Arrow klasik muhabbetler bir bölümde her şeyi toparladı bla bla bla.

İlk olarak Curtis'le ilgili konuşmak istiyorum. Bana kalırsa Felicity'nin yerine geçmeyecek Curtis. Çünkü tüm sahnelerde sanki bize bu hayata uygun olmadığını belirtir gibi konuştu. Hele en sonunda partneriyle konuşmaları çok açıkça bunu gözler önüne serdi. O yüzden Felicity'nin geri dönmesini isteyenler için umut var sonraki bölümlerde.

Tabi bir de büyük kötümüz Damien Darkh var. Adam her şeyi kontrol edebiliyorken bir anda hapise düştü bir şeyler oldu derken en sonunda tekrar yükselişe geçti. Yine de ben Damien Darkh'ın o ilk baştaki karizmasının yok olduğunu hissettim sanki. Ama iyi haberlerim var çok beklememize gerek kalmadan Damien'la ilgili çok önemli şeylerin olacağı bir bölüm izleyeceğiz. Tabiki o bölümün başrolünde de en en büyük kötümüz Malcolm Merlyn var.



Andy konusunda konuşmak istiyorum ama ne diyeceğimi bilmiyorum. İlk başta iyiydi sonra kötü oldu öldü ondan sonra tekrar iyi oldu derken adamı yine dark side'a çektiler. Buradan sonra artık yüzde 90 ölecek başka çıkar yolu yok. Kötü olan konu ise Andy'nin Team Arrow hakkında her şeyi biliyor olması. Damien Darkh'ın elini çok kuvvetlendiriyor bu olacaklar.

Aksiyonu bol konusu kısır ama beklenti yaratması yeterli bir bölüm izledik. Arrow'da da sezonun sonlarına yaklaşıyor biraz daha çıtayı yükseltmeleri gerektiğini düşünenlerdenim ben. Laurel bu bölümde biraz daha sempatikti, belki Felicity'in tamamen devreden çıkarıp yine Laurel'e ağırlık verebilirler bilemiyorum. Haftaya bir hapishaneden kaçış bölümüyle karşılaşacağız. Her zaman keyifli olmuştur bu tarz bölümler eminim ki bizimkiler iyi iş çıkaracaklardır. Haftaya görüşmek üzere okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.