23 Mart 2016 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 16. Bölüm İncelemesi ( İşler İyice İlginçleşmeye Başladı !! )

Başlamadan önce bu bölümle çok çok bağlantılı 2. sezon 15. bölüm incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.

Çok uzun bir aradan sonra The Flash'ın 2. sezon 16 bölüm incelemesiyle karşınızdayım. En son bölümde Zoom'un Jay Garrick olduğunu ya da en azından onun gibi göründüğünü öğrenmiştik. Bu bölümde bizim takımda bunu öğrendi. Onun dışında Trajectory uzun zamandır karşımıza çıkan en iyi meta insanlardan -çakma meta insan- birisiydi. Kısa bir özetten sonra bölümün incelemesine geçelim.



Ben bu bölümün nasıl başlayacağını merak ediyordum çünkü öyle kilit bir sonla bitti ki diziyle ilgili tek konuşulan şey Jay Garrick oldu bir anda. Ama bu bölüm o kısımdan başlamayıp Barry'nin hızlanma süreciyle ilgili çabalarını anlatmakla başladı. Her şey sakin gidiyor derken yeni bir koşucunun ortaya çıkması beni çok heyecanlandırdı. Aslına bakarsanız tüm bu sahneler koskoca bir bölüm Barry'nin V-9 olmadan hızlanacağını-hızlanması gerektiğini anlatmak içindi. Ve bir şeyi daha ..

Ekibimiz bölümün sonunda Jay ile Zoom arasındaki bağlantıyı farketti. Ama benim hala anlamadığım şeyler var. Eğer Jay yani Zoom koştuğunda mavi şimşek çıkarıyorsa, Earth 1 'da V-7 ile Jay koştuğunda yine mavi şimşek çıkması gerekmiyor muydu ? Ayrıca aynı görünüşte 2 insan gördük ve ikisinin de Earth-2'den olduğunu biliyoruz. E o halde 2 Jay Garrick mi var ? Nolur bana ikiz demeyin bu kadar olaydan sonra o kadar teorilerden sonra ikiz gibi bir şey çıkmasın. Ama başka türlü de anlamlandıramadım bir türlü olayları ben kendi kafamda. Jay'in bize Hunter Zolomon olarak tanıttığı kişinin Wally West'in düşmanı olacağını biliyoruz ama bizi ters köşe yapmak için işleri mi değiştirdiler bilmiyorum. Şu an sanki çok boşa konuşuyormuşum gibi geliyor artık.



Tüm bunların dışında Jesse'nin de koşucu olacağını söylemiştim önceki bölüm incelemelerinde sizlere. Belki de bu bölümdeki o olay her şeyin başlangıcı olabilir. Yakında Jesse'yle ilgili büyük bir bölüm göreceğimizi düşünüyorum.

Toparlayacak olursak kafamızdaki soruların cevaplarını bulamadığımız ama uzun sürenin ardından iyi gelen bir Flash bölümüydü. Bizim ekip şimdi ne yapacak onu bilmiyorum. Eğer Zoom'un Jay olduğunu düşünüyorlarsa -ki bence kesinlikle değil- Earth-2'yle işleri kalmadı. Ama Barry'nin o maskeli adama sözü vardı belki sırf onun için dönebilir o dünyaya. Harbi bir de maskeli bilinmeyen adamımız var ne güzel ! Haftaya görüşmek üzere okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


6 yorum:

  1. Senaristler bence saf Zoom eddie çıakcak çünkü Ölü birisi V9 alarak hayatta tutunmaya çalışmalı speedforce a gömülü kalınca eddie oradan bi şekilde kurtulup speedster ları alt ederek yaşıyor olay budur yani eddie öldürerek yaşıyor bunu yapmazlarsa senaryoya zaten bırakıcam bidahada yüzüne bakmam böyle dizilerin ilk sezonun hatrına önceki sezonu izlerim flashın çünkü iyiydi baya :D

    YanıtlaSil
  2. Einstein'ın görelilik kuramına göre ışık hızında ya da ışık hızına yakın olan bir cisim kopyalanabilir, bence olan şey tam olarak da bu. Jay'in Velocity 7 kullandığında mavi iz bırakmamasının açıklaması da bence Trajectory'nin üst üste 3 doz V9 alması ya da Jay'in hücrelerinin hızlı koşmaya elverişli olması olarak açıklanabilir.

    YanıtlaSil
  3. Bence ilk gelen kişi harbi hızını kaybetmiş Jay garrick di dünya 2 de Jay speedster olur görsel ikizi ise kıskanır ve v9 u yapar onu döver oda hızını kaybetmiş şekilde gelir ama bundan haberdar olan Zoom onu alır ve hapseder o olaydan sonra da iki yerde birden bulunur ve en son jayi öldürmüş gibi yapıp görsel ikizini yok eder sizce mantıksız bir şey varmı v9 da zararlığı geldiği için Barry nin hızına ihtiyacı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum mantıklı olabilir ama bence farklı bir şey var . Mesela hatırlıyor musun bilmem ilk dünya 2 den bahsettikleri zamanı orada bir sürü değişik dünya var dedi dünya 3 dünya 4 ... gibi Bence diğer dünyalarla ilgili bir mevzu var eğer görsel ikizi ise Dünya 1 deki Jay Garrick nasıl normal biri oluyor .Hız kaybı yaşayan Jay garrick onun zoom olduğunu söylerdi ve o an alt ederlerdi zoomu eğer anladıysan mantıklı olduğunu göreceksin . Biraz kötü yazdım kusura bakma.

      Sil
  4. adsız çok mantıklı geldi dediğin tek sıkıntım kostüm deathflash ve jay kafasında metal olan olmalı ölen kişi the rival olmalı

    YanıtlaSil
  5. Yalnız bişey diyim mi ? Beyler hepiniz zoom kim nasıl 3 jay garrick oluyo falan diye konuşuyorsunuz ama kimsenin zoomun hapsindeki adamın kim olduğunu merak etmedi hani vardı ya Barry ve Jessenin kaçmasına yardım etti ama zoom geldiği için kaçamadı hemen ardından zoom Jayı öldürdü işte beyler bence o Eddie çünkü Dünya 2 de eddie hiç görünmedi katılanlar cevap yazarsa mutlu olurum tartışırız

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.