9 Aralık 2015 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 9. Bölümün Ardından ( 19 Ocakta Görüşmek Üzere )

The Flash'ın ilk yarısının son bölümünün incelemesiyle karşınızdayım. Dizi tatile girdi 19 ocağa kadar yeni bölüm yok üzdü. Allah'tan ki uzun süre beklememizi zorlaştıracak çok büyük gizemler vermediler son bölümde o konuda Arrow'da bomba şeyler olacak o kadar diyim.

Bölümün konusu hatırlarsanız 1. sezonun sonunda serbest kalan Mark Mordon'un şehre geri dönmesi ve hapisteki Snart ve James Jesse'yi kurtarması ardından Flash'tan intikam almalarıydı. Geçen haftadan sonra bu bölümde de bir çok büyük karakteri görmek güzeldi. Özellikle Mark Mordon'u oynayan Liam'ı gördükten sonra tekrar Spartacüs izlemek istedim ne yalan söyliyeyim eğer izlemediyseniz kesinlikle izlemeniz gereken bir seri Spartacüs. Lafı fazla dağıtmadan bölümün ilerleyişi güzeldi. Snart'ın Flash'a ihanet etmemesinin gösterilmesi açısından güzel olduğunu düşünüyorum çünkü kendisini Legends Of Tomorrow'da göreceğiz onun için bir altyapı hazırlandı gibi oldu.



Onun dışında önemli olan ilk gelişme Wally West dedik dedik sonunda kendisiyle tanışma fırsatını bulduk. Okuduğum kadarıyla kendisi hakkında en eğlenceli koşucu gibi yorumlar var. Yeteneklerini nasıl kazanacak neler olacak ileride göreceğiz ki bence sezon sonu gibi gözüküyor o yolun sonu.

Bir de Zoom-Harry olayı var tabi. Zoom'un en güçlü olma isteğinden önceki bölümlerde bahsetmiştim sizlere. Ve Flash'ı istediği zaman öldürebileceğine rağmen bunu yapmamasını şüpheli bulduğumu da. Bu bölümde sebebini öğrenmiş olduk. Çok çok büyük ihtimal Zoom güçlerini arttırmak için diğer koşucuların hızlarını kendinde topluyor. Böyle bir şeyin mümkün olabileceğini hiç düşünmemiştim ama oluyorsa eğer Barry'i tüm gücüyle çalıştırması gerektiğini o da biliyor. E bu konuda da eski Harrison yeni Harry'den iyisi yok. Ama düşünmediği şey ya Flash onu yenerse ? Çok zor göründüğünün farkındayım hatta bu bölümden önce Barry'nin onu ekiple bile yenebileceğini düşünmüyordum ama bu hızlandırma güçlendirme olayları bana umut verdi. Harry kızı için ona yardım edecek tamam ama bence daha fazlası olacak.

Bu sezon aşırı hızlı başlamıştı ama beklediğim gibi devam etmedi yine çok güzel ilerliyor ama o tempoyu kaybettiler sezon başındaki. Şu yaklaşık 40 günlük aradan sonra tekrar bir zıplama bekliyorum. Daha çok Zoom'lu bölümler en büyük dileğim. 20 Ocaktaki incelemede görüşmek üzere. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


6 yorum:

  1. Wally West'in Hiç Gücü Felan Olmasını İstemiyorum Nedense O Oldugu Gibi Usluca Dursun Hem O Tipe Flash Felan Olmayı Yakıştıramadım İnşallah Flash Felan Olmaz Yada Barry'in Yerini Almaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barry'nin yerini alacağını sanmıyorum. Ama koşucu olacak yani normalde öyle

      Sil
    2. Wally west zoom abi ...

      Sil
    3. Sen çok çok yanlış anlamışsın olayı. Önceki incelemelerime bir göz atmanda fayda var. Wally West Kid Flash olarak geçiyor en kısa öyle söyliyeyim sana.

      Sil
  2. Bence jay garrick , jesse quick(harrynin kızı ) Barry Allen , wally west hepsi bütün koşucular birleşip zoomu alt edecekler son bölümde bart Allen olur mi bilemiyorum bide wally west linda park aşkı olucakmi acaba o da ayrı bi konu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerin çok olası. Ama şu an bunun üzerine konuşmak için çok erken. Hepsinin koşucu olacağını biliyoruz ama bu sezon bir anda o kadar çok şey üst üste nasıl sığacak bilemiyorum. O yüzden temkinli yaklaşmakta şimdilik fayda var. İlişkiler konusunda yorum yapmaktan kaçınmak en güzeli Iris Iris diye ağlayan Barry'nin şimdiki halini görüyoruz.

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.