11 Aralık 2015 Cuma

The Big Bang Theory 9. Sezon 9. ve 10. Bölümün Ardından ( Yapma bunu bize Yapma !!! )

Bir hafta aradan sonra TBBT'nin yeni bölümünün incelemesiyle karşınızdayım. Söylenmemesi gereken şeyler söylendi, olmaması gereken olaylar oldu.



İlk olarak kendimi aklamak istiyorum Sheldon Amy konusu hakkında. Bu senaristler açıklama yapıp bu ikiliyi bir araya getirmeyeceğiz dediler. Sonra geçen hafta yeniden bir araya getirecekleri hakkında dedikodular çıktı ki ben inanmadım. Ama doğruymuş bu sezon tek güzel giden şey Sheldon Amy ayrılığı iken onunda içine ettiler. Bilmiyorum ki Amy karakterini bir tek ben mi sevmiyorum da aşırı tepkilerden sonra böyle bir karar aldılar.

Ve bu duyduğum dedikodulardan fazlası da var ve eğer o duyduklarım olursa yer yerinden oynar hani dizinin bütün tarihindeki en şaşırtıcı an olur kesinlikle ki buna Sheldon'ın koltuğun altından çıkıp BAZİNGA diye bağırdığı muhteşem son bile dahil.

Bu bölüm Sheldon ve Amy ilişkisi haricinde çok güzeldi. Sheldon'ın manyaklıkları - özellikle ilk baştaki sahne - çok özlemişiz. Ciddi ciddi 5. kez filan herhalde tekrar başlama isteği uyandırdı bende. Howard ve Raj'ın gizli takipçi sapıklıkları çok eğlenceliydi. Sonu haricinde güzel bu bölümden sonra neler olacağını duyduklarım ışığında çok merak ediyorum.

9. Bölümün incelemesini yapmayı unutmuşum o nasıl oldu hiç bir fikrim yok az önce farkettim. Ama o bölümün sonundan sonra bu bölüm her şeyi çöp etti o yüzden şimdi çok bir şey söylememinde pek anlamı kalmadı. Sonraki bölümlerde görüşmek üzere takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.