23 Ocak 2016 Cumartesi

The Flash 2. Sezon 10. Bölümün Ardından ( Her Şey Birbirine Girdi Yine !! )

Çok uzun bir aradan sonra tekrar The Flash serüvenimiz başladı. Finallerim olduğundan günü güne yazamadım incelemeyi ama sonraki bölümlerde eski tempomuza döneceğim.

Bu bölümün konusu Hız'ın tersi gibi düşünülebilecek Yavaşlık gücüne sahip Kamplumbağa'nın şehirde terör estirmesi ve Patty'i kaçırması oldu. Bizim gazla çalışan çocuk Barry yine yaptı yapacaklarını. Bu kısımda çok ilgi çekici şeyler yoktu o yüzden hızlı hızlı geçmekte fayda var. Tüm gelişmeleri ele alıp yorumlamanın vaktidir.

İlk olarak Patty-Barry ikilisini sevmiştim ben. Gerek Iris'i pek sevmemem gerekse aralarındaki doğallık sebebiyle daha çok bu çifti tutuyordum ki hala da öyle. Patty'nin ayrılacağına çok inanmıyorum ben. Ki şöyle bir iddiada bulunayım sonraki bölümde Patty, Barry'nin Flash olduğunu öğrenebilir.



İkinci olarak Harry'nin kızını kurtarmak için Barry'i güçlendirme planlarının sonuçlarını yakında göreceğimize inanıyorum. O bölümün sonlarındaki aşırı inançlı konuşma korkuttu beni herkesi de korkuttuğuna eminim.

Üçüncü başlığımız ise Jay'in hasta olduğunu öğrenmemiz oldu. Biliyorsunuz ki bu Hız gücü iyileşme yeteneğini de veriyor. Herhalde Jay hastayken bu güçleri kazanıp iyileşmişti ama güçleri gidince tekrar eski haline dönüyor. Bu iyi bir haber bizim için çünkü motivasyonları tamamen Zoom'u yenip Jay'i kurtarmaya çalışmaya dönebilir. Biz de güzel bölümler izleyebiliriz.

Wally West hakkında konuşmak için çok erken olduğunu düşünüyorum. Bakalım onu olayların içine nasıl sokacaklar.



Son olarak en son sahne hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. En sonunda Zoom'un kendisiyle bizzat tanıştık. Lakin çok kısa bir bölümdü ve çok bir şey anlayamadık. Acaba hangi evrende şu an en büyük merak konusu o. Çünkü nerde olduğunu o bile bilmiyor. Acaba aşırı yüksek hızlarda zamanla birlikte evrende de değişiklikler yaşanabiliyor mu ? Bir de ilk gördüğüm an ben o ortamı Barry'nin çocukluğundaki evin etrafına benzettim belki orasıyla bir ilişki kurulabilir.

Toparlayacak olursak yine hiçbir şey bilmediğimiz ve hiçbir şeyden emin olamadığımız bir bölüm oldu. Artık alıştım bu kafa karışıklıklarına. Tek yapmamız gereken önümüzdeki haftayı beklemek. Siz de görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.