8 Şubat 2018 Perşembe

Plati.ru Güvenilir mi? Plati.ru'dan alışveriş yapılır mı ya da yapılmalı mı?

Herhalde oyun oynayanların en büyük sıkıntısı yeni çıkan oyunların fiyatlarının çok yüksek olması. Ve oyun oynayabilen kesimin büyük çoğunluğunun öğrenci olması sebebiyle oyunları ucuza almaya çalışmaları çok doğal bir şey. Bir de ülkemizdeki kur oranı arttıkça yeni çıkan 3A oyunların fiyatlarının 200TL'yi geçmesi ile birlikte bu ucuza oyun alma çabaları çok arttı. Bu ucuza oyun alınabilen sitelerin başında da Plati.ru geliyor. Buradan sonrasını soru cevap şeklinde yapacağım ki isteyen istediği sorunun cevabına kolayca ulaşabilsin.

1) Plati.ru güvenilir mi?

Plati.ru güvenilir bir site değil. Çünkü burada size oyun değil oyunun içinde bulunduğu bir hesap yollanıyor. Ve bu hesapların yüzde 99'u çalıntı. Dolayısıyla siz hesabı alsanız ve şifresini değiştirseniz bile hesap yeniden elinizden alınabilir. Ayrıca dolandırıcı satıcı da çok fazla. Size hesabı yollayıp ardından şifresini değiştirip aynı hesabı başkasına satabiliyor. Dolayısıyla ben bu siteden satın alım yapmanızı önermiyorum. 

2) Güvenilir değil tamam ama ben alışveriş yapmaya kararlıyım ne yapmalıyım?

Bana göre buradan alışveriş yapacağınıza gidip torrent indirin ama bu sefer de kırılmamış oyunlarda ne yapacağız diyeceğiniz için size kötünün iyisini anlatayım. Öncelikle alışveriş yapacağınız satıcının çok fazla satış yapmış olmasına ve yorumlarına bakın. Ve asla lifetime guarantee vermeyenlerden alışveriş yapmayın. Bunların dışında dolandırıcı olduğu çok belli olanlardan çok ucuz diye bir şeyler almaya kalkmayın. Sitede 3-5 dolara satılan hesapların daha ucuzu olmaz zaten 50 centten görüp alışverişe atlamayın hemen.

3) Ben bu siteden aldım hesabı yıllardır kullanıyorum sen neden önermiyorsun?

Genel tecrübelerime dayanarak çalıntı hesaplardan hayır gelmeyeceğine inanıyorum. Bir şekilde eski sahibi veya satıcısı geri alıyorlar. Şansa bazı kişilerde bu hesaplar kalıyor olabilir hatta bazılarına öyle hesaplar veriliyor ki AC Origins almış adam hesabın içinde tüm AC serisi var. Bunlar şans ama paranızın boşa gitme ihtimali çok daha yüksek.

Toparlayacak olursam ben Plati.ru'yu kesinlikle önermiyorum. Bildiğiniz çalıntı hesap satan bir site. Evet yeni çıkmış oyunları oynamayı istiyor herkes ama bunu yapmanın yolu bu değil. Zaten bu yollara başvuranların parası kıymetli onu da bu yollarda heba etmelerine hiç gerek yok. Bu arada para iadesiyle ilgili olarak şunu söyleyeyim öyle uzun bir işlemi var ki para sizde kalsın dedirtir adama. Yani oraya verdiğiniz paranın size geri dönüşü mümkün değil. Bir de site rusya merkezli olduğundan işler çok daha zorlaşıyor. Tabi olayın ahlaki boyutuna hiç girmiyorum ben burada çalıntı hesabı kullanmak, çalanlara para kazandırmak doğru şeyler değiller ama onun bilincini verecek kişi ben değilim sizlere.

Son kez tekrar etmek gerekirse eğer x oyununu çok oynamak istiyorum alacak param yok ve riskine hazırım diyorsanız bu siteyi deneyebilirsiniz. Ama bunun dışında bu ve bu tarz sitelerden kesinlikle uzak durmalısınız. Okuduğunuz için teşekkürler. Takipte kalın.

9 yorum:

  1. çok doğru bir konuya değinmişsiniz bugün bende bu siteden 14 tl ye Gta 5 aldım hesap bilgileri yanlıştı adamlarla abartmıyorum 8-9 saat konuştum. Yeni hesapta vermediler. Asla bulaşmayın hesabı verseler bile 2 gün sonra geri alırlar.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar bugün bu satıcıdan aldım http://plati.ru/seller/steam-ya/314227
    ve hesap ortalama 6 saattir bende. Öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şuan hayla duruyor sadece gerizekalı almaya çalıştı ama hesaba telefon girdiğim için hemen kurtardım. Yani alınabilir ama satıcı iyi seçilmeli size önerilerim negatif yorum olabildiğince az hatta hiç olmayan satıcılardan alışveriş yapın ve satıcının satış miktarına bakın bende ilk başta hata yaptım ve dolandırıldım ama sonradan bu satıcıyı bulmuştum buda hesabı geri almak istedi ama işte alamadı yani denemeye değer sonuçta ben gta 5 almıştım normal fiyatı 170 tl olması lazım 15 tl ye almıştım şuan artmış olabilir yabi ama denemeye değer ve anlaşılan 1 haziranda almışım aradan 2 ay geçti hesap hayla bende bir başka önerim bütün bilgileri değiştirin mail hesabını değiştirin ve telefon korumalı yapın ben mail hesabını değiştirmemiştim ama telefon eklemiştim bu sayede kurtardım siz hem maili değiştirip hem telefon eklerseniz bi bok yapamaz.

      Sil
    2. Bu arada bu başka bir hesabım ben gamebeat :D

      Sil
    3. O hesap her türlü hesap sahibinin eline geri geçer Seyhan mahallenin akıllısı bir sen değilsin. Ödemenin yapıldığı mail'i rockstar games'e göndermesi yeterli. Belirli bir süreliğinede mail değişimi kapatılır o hesap için ve diğer ek güvenlikler alınmaya başlar. Başka birinin hesabını alıp birde almaya çalışan asıl sahibine gerizekalı demek nasıl bir mantık acaba sen senin olmayan bir hesabı alıyorsun ki düşün oyunun normal fiyatı 170 lira iken satıcı sana bu hesabı nasıl oluyorda 15 liraya satabiliyor ? ya çalıntı kredi kartları ile ödeme yapılarak alınan oyun hesapları yada çeşitli yazılımlar aracılığı ile brute-force deneme yanılma yoluyla şifreleri kırılıp ele geçirilen hesaplar bunlar. O zaman evinin kapısını bütün gece açık bırak gelen geçen evinden malı alsın gitsin sebebine de durumum yoktu senin eve gelip hiçbir bedel ödemeden alıp gittim desin bu aynı hesaba geliyor kendinizi akıllı sanıp birde bir halt becermiş gibi anlatmayın.

      Sil
  3. bugün aldım gelişmeleri yazarım bf4 hesabı aldım içinde 2 tane bonus oyun oldupu söylenmişti sadece bf4 vardı benim için sıkıntı değil o 2 oyunun peşine düşmeye gerek yok 84 cente denemeye değerdi hesap giderse veya satıcı sıkıntı çıkarırsa burayı updatelerim uzun süre bende kalırsa hesap yine updatelerim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. ben bu satıcıdan gta 5 aldım, 1 yıl oldu çalışıyor, güvenilir

    http://www.plati.market/itm/grand-theft-auto-v-gta-5-pc-onlajn-garantija-promokod/1847398?ai=546448

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.